Friday 3 June 2016

CORETAN MINAH TONG AIR

MEMANG SAYA BERLAGAK
-----------------------------
Saya bukan nak puji barang saya JUAL
.
Memang bagus !!
- kalau sebelum ini TONG air saya guna ala ala rm50-60 tu beli kat chow kit. Nampak cantik dan besar tapi pakai 2 kali, paip dia dah longgar. Pastu beli lagi yang lain.. Tong air tu plak meleleh jer. Abis rosak karpet beli kat pakistan utk raya. Bile meleleh, berlengas dan semut datang..
.
Siapa nak kemas???
.
Pastu pernah sekali, saya beli tong air lagi (kali ke-3) dan nak amek air tu.. Saya terpaksa letak atas tin biskut plak supaya tinggi dan senang amek air. Pastu malapetaka apa terjadi, masa budak mana ntah amek air.. Boleh plak jatuh semua kat lantai.. Kena plak kaki anak orang tu.. Pastu abis bocor semua tong tu skrg jadi pasu bunga je kat tepi jamban kat kampung.
.
Oleh kerana keluar warna hijau dulu beserta stand bawah dia.. Saya terus beli dan bagi kat mak.. Mak punya lah menjerit ala ala menang lotri.. Ye lah. Dia ingat mahal sangat.. Itu 2 tahun lepas. Saya pun wish la nak dpt yang pink. Hari ini, impian jadi kenyataan.. Keluar pink dan tapak bawah pun kuar.
.
Saya cakap u olz, saya memang nak borong 50 biji benda ini. Korang jangan jelass taw dan bukan nak belagak ada banyak duit. Tapi aku menyimpan nak dekat 10 bulan sebab menunggu nak beli hot item ini. Jadi korang nak tengok je ker..
.
Bile barang dah abis.. Mula lah meroyan sampai mencarut carut. Dosa je..
.
So, kalau korang tak dapat set ini , saya ucapkan "PADAN MUKA".. Kalau nak beli ngan i.. Harga retail i jual rm283 tambah sekali harga terlajak laris..
Nanti nak kira..harga offer skrg rm200 je sekali ngan tapak... Memang la nampak mahal.. Tapi yang tong pecah tu. Aku dah 4 biji beli. Dah nak dekat rm250 lebur macam tu je.
.
Beli yang ini puas hati.. Kalau meleleh.. Ko humban kan kat muka aku ini.. Memang gerenti puas hati..
.
Oklah, berleter macam mak nenek plak..
What app utk order 2 biji terus --> 0199869523
(Minah tong air)

No comments:

Post a Comment